Witamy na stronach biblioteki
Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Masłowie

Możesz pomóc jednym kliknięciem

Tak niewiele czasem trzeba, żeby pomóc innym. Czasem wystarczy jedno kliknięcie w baner. Poniżej zamieszczone są banery różnych akcji wspierających potrzebu-jących.
               Więc klikajmy!!!
PustaMiska - akcja charytatywna
Aktualności

To była udana wycieczka

2014-06-01 10:39:00, komentarzy: 0

Wrażenia z wycieczki opisały uczennice obu klas uczestniczącyh w wyjeździe:

"Dnia 23 maja 2014 r wybraliśmy się na wycieczkę szkolną do Warszawy. W wyprawie tej udział brali uczniowie klas czwartych oraz nasi opiekunowie: Pani Jadwiga Ozdoba, Beata Szczodrak i Mirosława Grabka. Wyjechaliśmy z Masłowa o godzinie 7:00. Jechaliśmy zgodnie z wytyczoną trasą, na miejsce dotarliśmy około godziny 10:00. Już podczas podróży mogliśmy podziwiać piękne widoki zza szyby autokaru. Podróż minęła naprawdę szybko. Kiedy już dojechaliśmy na miejsce, poszliśmy zwiedzać naszą piękną stolicę. Rozpoczęliśmy  zwiedzanie od Starego Miasta. Stoi tam m.in.pomnik Syrenki, którym się zachwyciliśmy. Kolejnym punktem zwiedzania był Stadion Narodowy. Mieliśmy okazję wziąć udział w Targach Książki, na których odbyły się warsztaty oraz spotkanie z Dariuszem Rekoszem. Po spotkaniu wszyscy bardzo zgłodnieliśmy i udaliśmy się na ciepły posiłek do Mc Donald's. Nastepnie pojechaliśmy do ,,Niewidzialnej Wystawy". Warto było zwiedzić to miejsce. Ciekawym doświadczeniem było to, że naszym przewodnikiem była osoba niewidoma. Pani przewodnik bardzo ciekawie opowiadała.

W drodze powrotnej mogliśmy zobaczyć Pałac Kultury i Nauki. Niestety tylko zza szyb autokaru. Po takim dniu pełnym wrażeń przyszedł czas na posiłek i powrót do Masłowa. Podróż powrotna minęła szybko i bezpiecznie wróciliśmy do swoich domów. Wycieczka do Warszawy to naprawdę niesamowite przeżycie. Jest tam bardzo dużo  ciekawych miejsc wartych obejrzenia. Polecam wszystkim odwiedzenie Warszawy. Gwarantuje niezapomniane wrażenia."

Natalia Szczypała kl. IVa

"23 maja klasy czwarte udały się wraz z nauczycielami na wycieczkę  do Warszawy. Wszyscy przyszli na zbiórkę punktualnie o godz. 7:00 . Byliśmy bardzo uradowani i ucieszeni, bo pierwszy raz pojechaliśmy tak daleko na wycieczkę szkolną. Po drodze było super, każdy miał zajęcie - a to rozmawiał z drugą osobą, a to o grał na telefonie, robił zdjęcia. Jak dojechaliśmy, poszliśmy na Stare Miasto. Tam oglądaliśmy Zamek Królewski, Kolumnę Zygmunta III Wazy, Syrenkę Warszawską. Potem wszyscy poszliśmy na lody, które były przepyszne. Następnie pojechaliśmy na Stadion Narodowy, co było dla nas największą atrakcją. Jak weszliśmy do środka, uczestniczyliśmy w dwóch lekcjach.  Pierwsza to „Przecinek i kropka” , a druga z pisarzem Dariuszem Rekoszem, który pisze bardzo ciekawe i zabawne książki dla dzieci. Po tych lekcjach mieliśmy czas wolny. Każdy kupił sobie pamiątkę ze Stadionu. Następnie  w Mcdonaldzie mogliśmy sobie zjeść coś na ciepło. Na koniec doznaliśmy niezwykłych przeżyć w  Niewidzialnej Wystawie. Wracaliśmy do domu po godzinie 19. Nikomu nie chciało się opuszczać Warszawy, lecz musieliśmy. Powiem tylko tyle, było cudownie."

Aleksandra Januchta klasa 4 b

Tutaj znajdują się zdjęcia z tego wyjazdu>

« powrót

7.  13.50        5 min.

8.  14.40         5 min.

9.  15.30         5 min.

Ostatnia aktualizacja 16.05.2022 r.
Kreator www - przetestuj za darmo